קבוצת החברות אסתי לאודר פונה לראשונה לנשים חרדיות

אתר קול חי | צילום: פייסבוק 1 Comment on קבוצת החברות אסתי לאודר פונה לראשונה לנשים חרדיות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קבוצת החברות אסתי לאודר, הכוללת את מותגי העל היוקרתיים אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, מאק, סמאש בוקס ועוד- עם הפנים למגזר החרדי.

כולנו מכירות את החיפוש אחר איפור איכותי לקראת שמחות ואירועים רבים הנערכים אצלנו. כולנו גם מכירות את העובדה שלקראת שבת קודש, אנחנו מעדיפות איפור עמיד ואיכותי במיוחד, כזה שיישאר גם בבוקר שבת, ועדיין ייראה טוב.

כולנו גם משתדלות לשמור על שגרת טיפוח קבועה, כדי לשמור על עור פנינו היקר לנו.ואין אישה שלא תשמח במתנה האולטימטיבית– מוצרי טיפוח או בישום, של חברה איכותית ויוקרתית כמובן.

בואי להכיר את מותגי העל בקטגוריות האיפור, הטיפוח והבישום, שמיליוני נשים מרוצות בעולם לא מוכנות להחליף אותם באחרים.

לאורך כל שישים השנים האחרונות מוצרי אסתי לאודר הוכיחו את עצמם באיכות וביוקרה, במרקם נעים ובניחוח משובח ובעיקר באפקטיביות מוכחת, כמה רמות מעל לכל מוצר אחר! מיליוני המשתמשות המרוצות, מספרות לחברותיהן על ההצלחה וגם הן מצטרפות למעגל הלקוחות המרוצות.

ורד בראון, מנהלת יחסי הציבור של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל,מסרה לקראת השקת השת"פ: "החברה החלה שיתוף פעולה עם הנשים הדתיות והחרדיות, נשים שמנהלות אורח חיים אינטנסיבי במיוחד, בבית, עם משפחות ברוכות, לצד עבודה וקריירה. למרות זאת, הן לא מוותרות לעצמן על טיפוח ויודעות להעריך מותגים איכותיים וחומרים פעילים. אנחנו, בקבוצת החברות אסתי לאודר מאמינים ויודעים כי מוצרי החברה יעניקו לכל אחת פינוק וחוויה יוקרתית מענגת, שתעצים ותיהנה כל אישה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רק שימי לב המייקפים שלה לא עברו את הבדיקה הדמוגרפית של משרד הבריאות
    זה סכנה לעור הפנים